شهر بورس

شهر بورس

تحلیل تکنیکال سهام های بورس اوراق و بهادار و تشکیل سبدسهام ارزنده

منوي اصلي


راههای ارتباطی

/telegram.me/farhadg1363

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 9201
تعداد مطالب : 240
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->




نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت13:39---10 اسفند 1394
سلام شرایط و تعرفه حضوری و غیر حضوری را بفرمائید
پاسخ:سلام هزینه تدریس 1.500.000 تومان برای حضوری و غیر حضوری با سرفصلهای ارائه شده میباشد.


آبتین
ساعت20:17---5 مهر 1393
سلام فرهاد لطفا موج شماری طلا در تایم ماهانه از سال 2000 بگید تشکر

علی
ساعت8:27---21 اسفند 1392
چرا تحلیل شاخص رو برداشتین - من نمیدونم چرا وقتی می بینین تحلیلتون خوب نیست فرتی برش میدارین . !


پاسخ:تحلیلش مشکلی نداشت چون رو نمودار از سال 88 تا 92 زده بودم اشتباه لپی بود و درستش از 87 تا 91 بود برداشتم. دوباره میذارم


محمدرضازاهدی
ساعت23:45---11 آبان 1392
سلام ...من ازنرم افزارآریاسهم استفاده میکنم که اطلاعات روبصورت txtخروجی میده میخواستم ببینم چطوری میتونم اطلاعاتودربرنامه ادونس گت بیارم ...ممنون
پاسخ:سلام.از این نرم افزار من استفاده نکردم.برای ادونس گت متاتریدر 4 احتیاج دارید.اگر این نرم افزار متاتریدر 4 باشد مشکلی نیست و میتوانید اندیکاتور الیوت را در مسیر متاتریدر تعریف کرده و از ادونس گت استفاده کنید.


shabnam
ساعت20:01---23 مهر 1392
سلام خوبید؟

من چند روزه تصمیم گرفتم وارد اینکار بشم اما چون تو یه شهر کوچک هستم کارگذاری وجود نداره برا همین میخوام کلا اینترنتی این کارو کنم برا همین تو کارگذاری مفید که از طریق سرچ تو نت اشنا شدم میخوام شروع کنم هنوز مراحل ثبت نامم کامل نشده، ممنون میشم اگه راهنماییم کنید چه کارایی انجام بدم خوبه؟

تشکر

موفق باشید
پاسخ:سلام مراحل ثبت نامشو تو سایت خود مفید زده میتونی تو ساعت اداری با خودشون تماس بگیری تا راهنماییت کنن.یه کار دیگه هم میتونی بکنی.تو شهر کوچکم شعبه بانک هست اکثر بانکها کارگذار بورس هم هستن مثل سامان صادرات تجارت ملی کشاورزی به یکی از شعبه های شهرتون یه سر بزن سوال کن احتمالا کارتو انجام بدن


shfa
ساعت22:20---23 ارديبهشت 1392
bande shomaro link karde am
motasefane link hoshmande shoma active nist
کلوب اقتصادی ایران
http://sharom.blog.ir/


فرهاد
ساعت13:13---13 ارديبهشت 1392
تعرفه به ايميلتون ارسال شد

حسین
ساعت13:19---9 ارديبهشت 1392
سلام شرایط و تعرفه مشاوره حضوری و غیر حضوری را بفرمایید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فرهاد تاريخ: شنبه 17 تير 1398برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shahrebours.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com