شهر بورس

شهر بورس

تحلیل تکنیکال سهام های بورس اوراق و بهادار و تشکیل سبدسهام ارزنده

منوي اصلي


راههای ارتباطی

/telegram.me/farhadg1363

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 1373
بازدید کل : 10579
تعداد مطالب : 240
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->


شاخص



در ادامه پیگیری روند شاخص الآن به مدین لاین چنگال بزرگ شاخص رسیدیم  و همزمان روی خط روند نزولی  شکسته شده شاخص هستیم.در آر-اس-آی هم روی خط روند حمایتی هستیم








اگر  کانال شاخص رو به این شکل رسم کنیم با توجه به واکنش به خطوط کانال میشه گفت این کانال هم معتبره و با توجه به واگرایی مثبت در اندیکاتورها میشه نسبت به برگشت شاخص امیدوار بود






در تایم هفتگی  شاخص به ابر کومو رسیده و نقطه حمایتی برای شاخص محسوب میشه.با توجه به خط روند حمایتی در آر-اس-آی باز میشه خوشبین موند.



اما موضوعی که جنبه ی خوشبینی نداره ارزش پایین معاملات در طول افت شاخصه که بازاری که در زمستان 92 ارزش  معاملات روزانش بالغ بر 600 میلیارد تومان بود  این روزها به زور به 100 میلیارد میرسه.در صورتی که طی هفته ی آتی ارزش معاملات نسبت به قبل افزایش محسوسی داشته باشه البته انتظار 600 میلیارد در روز رو نداریم اما حداقل دوبرابر قبل یعنی بالای 200 میلیارد طوری که سهامهای بزرگ بورس حداقل به اندازه ی حجم مبناشون معامله بشن میشه دوباره به رونق بورس امیدوار بود



نظرات شما عزیزان:

محمد سلامیان
ساعت12:18---2 تير 1393
بسیار متشکرم اقا فرهاد

محمد سلامیان
ساعت19:27---1 تير 1393
سلام اقا فرهاد من یکی از دنبال کندگانتون تو سهام یاب هستم . من خودم تکنیاکال کار م البته تازه یه ماه خیلی خوب دارم ترید میکنم از اونجایی که من خودم تو تحلیل شاخص به این نتیجه ها رسیدم ولی اطمینان نداشتم تا اینکه نمودار های شما رو دیدم خیلی امید وار شدم حالا یهنی امکان یرگشت شاخص تو این محدوه هایی که به دست اومده هست یا نه؟ انگار ملت دیوانه فروش هشتن
پاسخ:سلام.از اینکه شاخص رو خط حمایتی هست شکی نیست.اما برای برگشت نیاز به نقدینگیه.در تحلیل هم زدم اگر ارزش معاملات بالا نره امکان اصلاح فرسایشی بازم هست.من امیدوارم که از همین حوالی شاخص کم کم برگرده چون هم دلیل تکنیکالی داره و هم بنیادی. سهامها تقریبا به ارزش آبان ماه پارسال و حتی سال 91 رسیدن و بعضی از سهمها در قیمتهای فعلی واقعا ارزندن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فرهاد تاريخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shahrebours.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com